Wysyłka i zwroty

WYSYŁKA


KOSZT WYSYŁKI

Koszt wysyłki za pobraniem:
· Poczta Polska /priorytet/ = 15 złotych
    powyżej 100zł wysyłka bezpłatna
Koszt wysyłki  przedpłata
· Poczta Polska /priorytet/ = 9,90 złotych
    powyżej 100zł wysyłka bezpłatna

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (www.poczta-polska.pl) lub firmą kurierską. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 1 do 7 dni roboczych. Dostawcę wybiera się w momencie składania zamówienia.
Paczki wysyłamy za pobraniem lub na przedpłatę.

  
W zależności od wybranej opcji koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia. Średni czas dostawy oraz koszt:

W przypadku 100% przedpłaty:

    * GSL - 17,50 zł, czas dostawy średnio w 48h;
    * Poczta Polska - 9,90 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
                            - 8,00zł, odbiór w punkcie, czas dostawy 1-2 dni robocze;

W przypadku płatności za pobraniem:

    * GSL - 26 zł, czas dostawy średnio w 48h;
    * Poczta Polska - 15,00 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
                            - 10,46zł, odbiór w punkcie, czas dostawy 1-2 dni robocze;

Wszystkie zamówienia powyżej 100 zł brutto są wysyłane GRATIS  Poczta Polska

  a powyżej 200 zł brutto  Poczta Polska i kurier GSL .

    ZWROTY

       Zwroty w naszym sklepie są przyjmowane po uprzednim ustaleniu,nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

       Jeśli nasze towary mają jakiekolwiek wady ,uszkodzenia - wymieniamy na towar nowy wolny od wad.

       Składamy drogą mailową reklamacje gdzie opisujemy rodzaj uszkodzenia ,dołączamy zdjęcie. W odpowiedzi otrzymują Państwo maila zwrotnego z linkiem do darmowej paczki i szczegółami postępowania.

       W tym samym czasie gdy paczka jest do nas wysyłana ,my przygotowujemy nowe firany ,gdy otrzymujemy paczkę z firaną uszkodzoną to wysyłamy tego samego dnia lub następnego firanę nową.

  Czas jaki potrzebujemy na załatwienie reklamacji jest przez nas maksymalnie skracany, trwa około 3-4 dni.     

      Nie ponoszą Państwo żadnego kosztu związanego z reklamacją.

      Firany są szyte w momencie zamówienia więc nie ma możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny ale wszystkie firany z wadą są wymieniane na nowe.