Wysyłka i zwroty

WYSYŁKA


KOSZT WYSYŁKI

Koszt wysyłki za pobraniem:
· Poczta Polska = 17 złotych
    powyżej 200 zł wysyłka bezpłatna
Koszt wysyłki  przedpłata
· Poczta Polska = 11,90 złotych
    powyżej 200 zł wysyłka bezpłatna

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (www.poczta-polska.pl) lub firmą kurierską. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 1 do 7 dni roboczych. Dostawcę wybiera się w momencie składania zamówienia.
Paczki wysyłamy za pobraniem lub na przedpłatę.

  
W zależności od wybranej opcji koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia. Średni czas dostawy oraz koszt:

W przypadku 100% przedpłaty:

    * Poczta Polska - 11,90 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
                            - 10,00zł, odbiór w punkcie, czas dostawy 1-2 dni robocze;

    * InPost             - 17,50 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
                            - 15,50zł, odbiór w paczkomacie, czas dostawy 1-2 dni robocze;

 

W przypadku płatności za pobraniem:

    * Poczta Polska - 17,00 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
                            - 14,50zł, odbiór w punkcie, czas dostawy 1-2 dni robocze;

    *   InPost          - 21,50 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
                            - 19,50zł, odbiór w paczkomacie, czas dostawy 1-2 dni robocze;

Wszystkie zamówienia powyżej 200 zł brutto są wysyłane GRATIS  Poczta Polska

 

    ZWROTY

 

       Zwroty w naszym sklepie są przyjmowane po uprzednim ustaleniu, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

       Jeśli nasze towary mają jakiekolwiek wady, uszkodzenia - wymieniamy na towar nowy wolny od wad.

       Składamy drogą mailową reklamacje gdzie opisujemy rodzaj uszkodzenia ,dołączamy zdjęcie. W odpowiedzi otrzymują Państwo maila zwrotnego ze szczegółami dalszego postępowania.

       W tym samym czasie gdy paczka jest do nas wysyłana ,my przygotowujemy nowe firany ,gdy otrzymujemy paczkę z firaną uszkodzoną to wysyłamy tego samego dnia lub następnego firanę nową.

  Czas jaki potrzebujemy na załatwienie reklamacji jest przez nas maksymalnie skracany, trwa około 3-4 dni.     

      Nie ponoszą Państwo żadnego kosztu związanego z reklamacją, zwracamy koszt wysyłki jaki Państwo ponoszą przy nadaniu paczki do nas i pokrywamy koszt wysyłki nowej firany.

      Firany są szyte w momencie zamówienia, więc nie ma możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny, wszystkie firany z wadą są wymieniane na nowe. Proszę o przemyślane zakupy, jeśli masz wątpliwości pytaj przed zakupem, postaramy się pomóc aby nie było nieporozumień. Art. 38. prawa konsumenta

 

1. Formularz odstąpienia. 

2. Formularz zgłoszenia reklamacji. 

3. Informacja dot. korzystania z prawa odstąpienia od umowy.