Płatności i zwroty w sklepie

16-03-2018

Witam

    Bardzo ważne sprawy, są opisane na naszych stronach informacyjnych ale nie zaszkodzi jeśli poświęcę troszkę uwagi na ten temat.

   Płatności w naszym sklepie możemy wykonać na kilka sposobów ,uruchomiliśmy dla Państwa Płatności internetowe z uwagi na wygodę i bezpieczeństwo ,są to płatności24. Drugim sposobem jest przelew bezpośredni na nasze konto firmowe zarówno w złotówkach lub euro. Podane są dwa konta w zależności od waluty w jakiej są przekazywane wpłaty. Wysyłamy również za pobraniem, czyli płatność dokonywana w momencie odbierania paczki u kuriera.

 Sposób płatności wybieramy w koszyku już po wybraniu firan.Wybieramy sposób dostawy i płatności. Przy wybraniu sposobu dostawy i płatności naliczany jest koszt dostawy. Jeśli wybierzemy sposób dostawy -odbiór osobisty- to możemy odebrać osobiście w naszej firmie po wcześniejszym umówieniu odbioru. Przy dostawie na odległość wybieramy poczta polska lub kurier gls, wtedy firany są przygotowane do wysłania, po wybraniu sposobu dostawy wybieramy sposób zapłaty ,mamy trzy możliwość zapłaty o których wspomniałam na początku.

     Zwroty w naszym sklepie są przyjmowane po uprzednim ustaleniu,nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Jeśli nasze towary mają jakiekolwiek wady ,uszkodzenia to wtedy wymieniamy na towar nowy wolny od wad. Składamy drogą mailową reklamacje gdzie opisujemy rodzaj uszkodzenia ,dołączamy zdjęcie. W odpowiedzi otrzymują Państwo maila zwrotnego z linkiem do darmowej paczki i szczegółami postępowania. W tym samym czasie gdy paczka jest do nas wysyłana ,my przygotowujemy nowe firany ,gdy otrzymujemy paczkę z firaną uszkodzoną to wysyłamy tego samego dnia lub następnego firanę nową. Czas jaki potrzebujemy na załatwienie reklamacji jest przez nas maksymalnie skracany, trwa około 3-4 dni. Czyli nie ponoszą Państwo żadnego kosztu związanego z reklamacją.Firany są szyte w momencie zamówienia więc nie ma możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny ale wszystkie firany z wadą są wymieniane na nowe.

    Jeśli nie mamy nowego towaru, to po otrzymaniu paczki wysyłamy zwrot opłaty w ciągu 14 dni ,nie dłużej.

    Zamówienia realizujemy w ciągu 3-4 dni roboczych,na każdym etapie informujemy Państwa o statusie zamówienia ,po nadaniu paczki otrzymują Państwo maila z numerem paczki i linkiem do śledzenia jej.

   Myślę że są to rzeczy oczywiste aczkolwiek ważne i nie wszyscy mogą mieć wiedze na temat sprzedaży internetowej dlatego staram się przybliżyć i rozwiać wątpliwości i obawy.

    Za naszą wiarygodnością stoi 10 lat doświadczeń w handlu internetowym i wielu zadowolonych klientów  u których nie nadużywaliśmy zaufania. Mam nadzieję że Państwo też nam zaufają. Można sprawdzić nasze konto na allegro i nasze oceny sprzedaży, które świadczą że klient jest dla nas najważniejszy.